-->

Структура та органи управління закладу

СТРУКТУРА  СТАНЦІЇ  ЮНИХ ТЕХНІКІВ

      1. Згідно із затвердженими для кожної установи штатними нормами і в межах бюджетних асигнувань при наявності 10 гуртків одного напряму створюються такі відділи:
- основи технічного моделювання;
- спортивно-технічний;
- виробничо-технічний;
- науково-технічний.
   Відділи організаційно-масової роботи та інструктивно-методичної роботи створюються на станції юних техніків незалежно від кількості гуртків.
   Посади завідуючого відділом, методиста, вводяться згідно зі штатними нормативами, у встановленому порядку.
   2. Відділ основи технічного моделювання об’єднує гуртки та клуби різних профілів: підготовчі, технічні, юних конструкторів та інші.
   3. Спортивно-технічний відділ об’єднує гуртки, клуби і лабораторії: авіа-, ракето-судно-, автомодельні, картингу, радіоспортивні, ракето-космічні та інші.Відділ може мати у своєму розпорядженні споруди для проведення навчально-тренувального процесу і змагань (авіа-, автомодельний кордодром, басейн для судномоделей, картодром та інше), зал для проведення змагань з трасових автомоделей, гараж для навчальних автомобілів та мотоциклів.
   4 .Виробничо-технічний відділ об’єднує гуртки та майстерні: конструювання транспортної, будівельної, малогабаритної сільськогосподарської і побутової техніки, лабараторії раціоналізаторів, винахідників, ручної обробки матеріалів та інші.
   5. Науково-технічний відділ об’єднує гуртки, клуби,  лабараторії: технічні, електротехніки, робототехніки, радіотехніки, обчислювальної техніки та інформатики, дизайну, кіно, фототехнічні.Відділ керує науковим товариством учнів.
   6. Відділ організаційно-масової роботи організовує виставки з технічної творчості учнів, постійно-діючі лекторії і кінолекторії.
   7. Відділ інструктивно-методичної роботи повинен мати: методичний кабінет, бібліотеку, підрозділ комп’ютерної та розмножувальної техніки.У методкабінеті накопичується спеціальна та методична література, матеріали з досвіду роботи гуртків, секцій МАН, науково-технічних об’єднань, клубів за інтересами, рекомендації по організації технічної творчості, профорієнтаційної роботи з учнями, проведення оглядів, виставок, свят, змагань тощо.

    
ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ   ЗАКЛАДОМ

      1. Керівництво  Закладом здійснює його директор, який може бути тільки громадянином України, що має вищу педагогічну освіту і стаж педагогічної роботи не менше як три роки, успішно пройшов підготовку та атестацію керівних кадрів освіти в порядку, встановленому МОН.
   2. Керівник, заступник керівника, педагогічні та інші працівники Закладу призначаються на посади і звільняються з посад відповідно до законодавства.
3. Керівник  Закладу:
   здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;
організовує навчально-виховний процес;
   забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців, учнів ;
   створює належні умови для здобуття вихованцями, учнями  позашкільної освіти;
   забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, охорони праці;
   розпоряджається в установленому порядку майном і коштами  Закладу;
   організовує виконання кошторису доходів і видатків  Закладу, укладає угоди з юридичними та фізичними особами, в установленому порядку вікриває рахунки в установах банків або органах Державного казначейства;
   установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам   Закладу відповідно до законодавства;
   представляє  Заклад в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед засновником (власником) за результати діяльності закладу;
   дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно-освітніх закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у навчально-виховному процесі;
   забезпечує право вихованців, учнів  на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
   видає в межах своєї компетенції накази та розпорядження і конролює їх виконання;
   застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників  Закладу;
затверджує посадові обов’язки працівників зазначеного закладу;
   4. Керівник  Закладу є головою педагогічної ради - постійно діючого колегіального органу управління  Закладом;
5 Педагогічна рада  Закладу:
   розглядає плани, підсумки і актуальні питання навчальної,тренувальної, виховної, організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи закладу, його структурних підрозділів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питання дотримання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;
   розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності навчального закладу, утворення нових гуртків, груп та інших творчих об’єднань;
   визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження в навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
   створює у разі потреби експертні та консультаційні комісії за напрямами роботи;
порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників тощо.
   6 . Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб  Закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше ніж два на рік.
   7 . Органом громадського самоврядування  Закладу є загальні збори (конференція) цього закладу.
   У період між загальними зборами (конференціями) діє рада  Закладу, діяльність якої регулюється статутом цього закладу.
   У  Закладі за рішенням загальних зборів (конференції) або ради  Закладу можуть створюватись і діяти піклувальна рада, учнівський та батьківський комітети, а також комісії, асоціації тощо.